10.04.2020р. – ВЕСНЯНИЙ ВЕРНІСАЖ НА СХОДИНАХ

1.Запитайте у  дітей, де саме можна побачити картини художників і познайомитись з їхньою творчістю (у музеї, в галереї, на сайті художника, в інтернеті на різних сайтах, у гостях, на виставках, у художніх альбомах, у книжках).

Заінтригуйте дітей, повідомивши, що сьогодні вони дізнаються про ще одне цікаве місце, де розміщувалися картини, і не лише картини, а й різні цікаві та красиві речі.

2.Розгляньте з дітьми зображення італійського дворика. Запитайте, якими речами чи предметами прикрашений цей дворик (фонтани, квіти, кущі, стільці). Розкажіть дітям, що тут – на стінах будинків- розміщували також і картини.

3.Запропонуйте розглянути «Натюрморт» К. Жерар та «Композиція» Ю. Бродської

«Натюрморт» К. Жерар

Запитання:

  • Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
  • Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
  • Що можна сказати про те, де це відбувається?
  • Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
  • Знайди орнаменти на вазах.

«Композиція» Ю. Бродська

Запитання:

  • Що ти бачиш на поданому зображенні?
  • Що ще ти бачиш на картинці?
  • Що саме дозволяє тобі так говорити?
  • Які форми ти тут впізнав(ла)?
  • З яких художніх матеріалів виготовлено цю композицію?

4.Організуйте художньо-творчу діяльність дітей. Підготуйте матеріали для створення аплікацій: картон, кольоровий папір, клей олівець. Покажіть різні способи створення квітів з кольорових кружечків і овалів. План роботи:

а) вирізати більші та менші кружечки, приклеїти їх одне на одне;

б) краї кружечків надрізати ножицями і зробити пелюстки;

в) відірвати від аркуша кружечки діаметром 5-8 см і зім’яти їх так, щоб утворилася форма квітки мальви тощо.

Квіти можна «розташовувати» у вазах різної форми, або вирізати квітам стеблинки і приклеїти квіти до них. Після закінчення роботи запросіть разом помилуватися рукотворною красою.

5.Покажіть дітям світлини з різновидами весняних квітів, що  занесені до Червоної книги. З’ясуйте, чи знають вони їхні назви, а також що полюбляють ці квіти, як за ними доглядати.

6.Запропонуйте дітям виконати завдання№9 В Книзі дошкільника.

7.Пограйте в Дидактичну гру “Як це пов’язано?”

Вихователь Іщенко Олена Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *