10.04.2020р. – ВЕСНЯНИЙ ВЕРНІСАЖ НА СХОДИНАХ
1.Запитайте у дітей, де саме можна побачити картини художників і познайомитись з їхньою творчістю (у музеї, в галереї, на сайті художника, в інтернеті на різних сайтах, у гостях, на виставках, у художніх альбомах, у книжках).
Заінтригуйте дітей, повідомивши, що сьогодні вони дізнаються про ще одне цікаве місце, де розміщувалися картини, і не лише картини, а й різні цікаві та красиві речі.
2.Розгляньте з дітьми зображення італійського дворика. Запитайте, якими речами чи предметами прикрашений цей дворик (фонтани, квіти, кущі, стільці). Розкажіть дітям, що тут – на стінах будинків- розміщували також і картини.
3.Запропонуйте розглянути «Натюрморт» К. Жерар та «Композиція» Ю. Бродської
«Натюрморт» К. Жерар
Запитання:
- Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
- Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
- Що можна сказати про те, де це відбувається?
- Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
- Знайди орнаменти на вазах.
«Композиція» Ю. Бродська
Запитання:
- Що ти бачиш на поданому зображенні?
- Що ще ти бачиш на картинці?
- Що саме дозволяє тобі так говорити?
- Які форми ти тут впізнав(ла)?
- З яких художніх матеріалів виготовлено цю композицію?
4.Організуйте художньо-творчу діяльність дітей. Підготуйте матеріали для створення аплікацій: картон, кольоровий папір, клей олівець. Покажіть різні способи створення квітів з кольорових кружечків і овалів. План роботи:
а) вирізати більші та менші кружечки, приклеїти їх одне на одне;
б) краї кружечків надрізати ножицями і зробити пелюстки;
в) відірвати від аркуша кружечки діаметром 5-8 см і зім’яти їх так, щоб утворилася форма квітки мальви тощо.
Квіти можна «розташовувати» у вазах різної форми, або вирізати квітам стеблинки і приклеїти квіти до них. Після закінчення роботи запросіть разом помилуватися рукотворною красою.
5.Покажіть дітям світлини з різновидами весняних квітів, що занесені до Червоної книги. З’ясуйте, чи знають вони їхні назви, а також що полюбляють ці квіти, як за ними доглядати.
6.Запропонуйте дітям виконати завдання№9 В Книзі дошкільника.
7.Пограйте в Дидактичну гру “Як це пов’язано?”
Вихователь Іщенко Олена Миколаївна