14.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Ведмідь”)
Шановні батьки, сьогодні ми продовжимо знайомити наших дітей з мешканцями лісу.
Завдання I.
Загадайте дитині загадку:
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну. (Ведмідь)
Розгляньте ведмідя. Проведіть з дитиною бесіду за слайдами та запитаннями:
– Який ведмідь за розміром?
– Яке у нього хутро? Які лапи?
– Покажи, як ведмідь ходить?
– Де живе ведмідь?
– Назви його дитинчат;
– Як зимує ведмідь?
– Як ведмідь весну зустрічає?
– Що полюбляє їсти?
Завдання II.
Вчимо дитину рахувати, порівнювати за величиною, орієнтуватися у просторі, логічно мислити.
– Порахуй, скільки ведмедів, ліжок (стільчиків)?
– Чого більше (менше), чи їх порівну?
– Підбери ведмедям ліжко (стільчик) за величиною;
– Де ведмедик?
(Зліва від столу; справа від столу; під столом; на столі)
Завдання III.
Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Ведмедик” з метою розвитку зорової пам,яті, уваги, дрібної моторики рук.
Завдання IV.
Пограйте в гру “Де чий хвіст?”
Розкажіть дитині, що у тварин виникла суперечка: де чий хвіст. Запропонуйте допомогти тваринам розібратися.
Завдання дитині:
– Знайди кожній тваринці її хвостик;
Завдання V.
Виконайте з дитиною вправу з графомоторики «Допоможи ведмідю дібратися до барлоги» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:
– Проведи олівцем доріжку.
Завдання VI.
Запропонуйте дитині намалювати ведмедика.
По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.
Завдання VI.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна