12.05.2020р.– Ми відповідальні за життя рослин.
1.Шановні батьки, поговоріть з дитиною про те, що будь – яку нецікаву кімнату можна змінити до невпізнання за допомогою кімнатних рослин.
Існує безліч домашніх рослин, які не схожі одна на одну, як і люди. Підведіть до висновку, що декорування інтер’єру живими квітами є цікавою і може бути улюбленою справою – хобі. Розгляньте з дитиною особливості наявних у вас кімнатних квітів , помилуйтеся ними. Покажіть фото інтер’єрів , які оздоблені рослинами.
2.Зверніть увагу дитини на сансевієрію. Назва рослини починається на літеру ” С”. Розучіть разом з дитиною назву рослини. Розгляньте її особливості та пов’язані з ними назви цієї рослини – ” тещин язик” або ” щучий хвіст”. Розкажіть, що цю кімнатну рослину використовують і у промислових цілях для одержання тканин, мотузок, а також у якості живої огорожі. Влаштуйте вправляння дитини у пересадженні рослини.
Обговоріть з дитиною проблемну ситуацію:
За квіткою тимчасово нікому доглядати. Що робити? Обговоріть можливі варіанти дій, кого залучити для допомоги?
3.В Книзі дошкільника виконайте завдання № 7, 8 ( стор.67-68).
4.Прочитайте та обговоріть оповідання Бориса Харчука ” Ромашка”
Прокинулася на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. І всім їм до ромашки байдуже.
Незатишно стало ромашці, й вона сумно схилила голову. Коли чує: хтось грає. Срібно так, солодко.
Ворухнувся на ромашці один листочок , другий. Розплющила ромашка очі – а то бджілка кружляє, її крильця бринять, і від того – музика. Радіє зелена земля. Радіє синє небо. Ромашка підвела голову і розквітла: біла – біла, ще й з крапелькою жовтогарячого сонця. І від того, що ромашка розквітла, літо стало ще краще.
Бесіда за змістом оповідання:
–Розкажіть про настрій маленької ромашки.
– Що допомогло змінити настрій квіточки?
– Чому від бджілки і ромашки літо стає кращим?
Розгляньте пейзаж Е. Панова ” Поле ромашок” Спробуйте знайти у полі ту саму ромашку,про яку ви читали. Про що вона думає?
5.Пограйте з дитиною в гру ” Кольори”:
(назвати предмети такого ж кольору)
Білий- папір, сніг, цукор…
Зелений- листя, трава, огірок…
Червоний- помідор, вишня, калина…
Жовтий-зерно, сонечко, пісок…
Чорний- земля, вугілля, ніч…
6.Спробуйте малювати по вологій поверхні.
Техніка дуже проста: змочіть аркуш паперу водою, дайте підсохнути 30 секунд і починайте малювати акварельними фарбами. Фарби розтікаються в різних напрямках і виходять дуже цікаві розводи (квіти, дерева, химери).
Акварель по-вологому – малювання на зволоженому аркуші паперу, дозволяє отримати малюнки з розмитими, нечіткими контурами, створити колірні переходи, ніжність, гармонійність колірних узгоджень.
Підготувала вихователь Трохимчук О. І.