13.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Творимо красу – збільшуємо добро на Землі” (підтема: “Краса людини: зовнішня і внутрішня”)

  1. Шановні батьки, спробуйте разом з вашою дитиною скласти інтелектуальну карту до слова «Краса людини».

 Можете розвинути такі лінії: краса обличчя. Красиве тіло, красиве волосся, красиве вбрання, красиве мовлення, красива душа. До кожного з цих понять дитина має придумати ознаки.

2. Запросіть дитину поміркувати над прислів’ям «Не шукай краси, а шукай доброти».

З’ясуйте, що означає це твердження.

Узагальніть відповідь дитини, що внутрішня краса підсилює зовнішню красу.

Зорієнтуйте дитину підтвердити справедливість цього вислову, пригадавши своїх домашніх улюбленців.

3. Запросіть дитину перевірити казкових героїв за допомогою визначених ознак. Скористайтесь ілюстраціями до казок «Попелюшка», казки «Дідова донька і бабина донька», «Котигорошко».

Допоможіть дитині назвати ознаки зовнішньої та внутрішньої краси цих героїв казок.

Підсумуйте, що краса людини залежить як від зовнішньої, так і внутрішньої краси людини. Однак важливішою є внутрішня краса.

4. Прочитайте дитині оповідання Л. Сергєєвої «Красуня», після цього розпитайте дитину:

– Чому дівчинка була розчарованою?

– Розкажи, що відбулося в автобусі?

– Чому бабуся назвала її красунею?

 

Л. Сергєєва  «Красуня»

Цілий день у мене хиталися два передні зуби. Хиталися, хиталися, але не випадали. Мама подивилась і сказала. Що треба йти до стоматолога. Я і не знала, що стоматолог і зубний лікар це одне й те саме. Ніколи не була в зубного лікаря. От і злякалася трохи. Поплакала трошки.

Стоматолог виявився добрим, смішним дядьком у білому халаті. Він мені зовсім не боляче два зуби видалив. Але коли я побачила себе у дзеркалі, то знову розплакалася. Замість зубів – величезна дірка, очі червоні. Жах, як я в такому вигляді татові покажуся?

Додому ми з мамою автобусом поверталися. Я у віконце уткнулася. Щоб мене таку страшну ніхто не побачив.

А тут в автобус бабуся увійшла. Я їй місцем і поступилася. Глянула на мене бабуся і усміхнулася. «Спасибі тобі. Красуня!», – на вушко мені прошепотіла.

Чому «красуня»? – я не зрозуміла.

 

Висновок: Людину прикрашають не модні сукні, модна зачіска, різні прикраси, а добрі справи, щира посмішка, гарні слова.

5. Запропонуйте дитині виконати завдання № 12, 13 в «Книзі дошкільника» ІІІ частина, стор. 8.

 6. Перегляньте разом із дитиною відеоряд «Весна іде – красу несе» за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=tGEADXbrkRQ

 Обговоріть зміни, які відбуваються в природі навесні.

 ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *