05.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами. Мовленнєві та пальчикові ігри.
Мовленнєві вправи та ігри для цікавого домашнього дозвілля дітей з порушенням мовлення.
Мета: формувати мовленнєві вміння, розширити словниковий запас, сформувати навички зв’язного мовлення
1. Овочі
Завдання 1. Що це?
Покажіть і розкажіть дитині про овочі, звертаючи увагу на те, де вони ростуть: під землею чи на землі. Наприклад: «Це овочі. Вони ростуть на грядках у городі. Це огірок. Він росте на землі…».
Запропонуйте дитині:
- Назвати овочі, які ростуть над землею; назвати ті, які ростуть під землею.
- Подивитись уважно на малюнок з овочами, заплющити очі й назвати овочі, які запам’ятали із картинки. Які овочі ростуть під землею, які – на землі?
Запитати на яку геометричну фігуру схожий той чи інший овоч.
2.3 Вправа «Знайди комах»
Мета: розвиток розподілу та концентрації уваги, мовлення.
– Опиши, що зображено на малюнку? – Знайди і познач усіх комах («сонечок»).
Знайди на малюнку всіх сонечок й обведи їх.
2.3 Вправи для визначення кольору, форми, величини
Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).
Показується певна фігурка (з тієї ж мозаїки), а потім вона прибирається. Дитина по пам’яті повинна підібрати таку ж.
Розкладання різнокольорових кульок, кружечків, паличок в кучки по кольору.
Складання різних пірамідок.
Асистент вихователя
Бондаренко Н.М.