13.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Граємо у дворі” підтема “А у нашому садочку”.
1.Шановні батьки, запросіть дітей до ранкового ритуалу. Зверніть увагу дітей на те, що не можливо потрапити до будівлі дитячого садка, обминувши подвір’я. Попросіть назвати, що якого вони бачили на подвір’ї садочка (коли йдуть вранці та ввечері, а також на ігровому майданчику). Анонсуйте проведення однієї гри для всіх на цілий день.
2.Мріємо разом. Початкова розмова для мотивації та спрямування активності дітей. Покажіть фото-ряд подвір’я різних садочків. Попросіть дітей уважно розглядати кожне фото та називати спочатку те, що є на вашому подвір’ї, потім – чого немає; а за тим – чого б хотілося додати на власне подвір’я. Фіксуйте відповіді дітей.
3.Початок гри. Створіть разом із дітьми макет дитячого садка та подвір’я. Попросіть дітей назвати, хто і що робив. Хто кому допомагав? Що їм сподобалося робити?
4.Прочитайте дитині оповідання О. Табака ” Мудре цуценятко”
На невеличкому подвір’ї жили собі велика собака і її маленьке цуценятко. Ось воно вже навчилося виповзати зі своєї хатинки-будки. А сьогодні, перебираючи маленькими лапками, добігло до самих воріт. Всілося під ними і почало роздивлятися довкола себе.
Це наше подвір’я, – сказала мама собака. – Нам з тобою треба його пильнувати. Кожного ранку ми оббігатимемо довкола тину, будинку, а особливо маємо уважно поглядати на хвіртку. Чи, бува, хто не прийшов? Якщо це свій, то біжимо радо зустрічати, а коли чужий, то подаємо голос – «Гав-гав-гав!» На подвір’ї можна бавитись на травичці, – продовжувала навчати мама, – ховатись за кущиками і навіть побігати стежинками поміж грядками. Але вибігати зі свого подвір’я тобі, малому, не можна! – Мама помахала лапою і ще раз повторила: – Чуєш?! Не можна! Ця стежка за нашими воротами – тільки для дорослих. Вона веде у далекий світ! Маленький песик задумався – «Що ж воно таке далекий світ?», а потім притулився до маминої лапи і сказав: Я все зрозумів! Найкраще мені, малому, на нашому подвір’ї, а якщо захочу подивитися на далекий світ, то тільки з тобою. Мама посміхнулася і лизнула синочка у його розумну голівоньку.
Запитайте у дитини про що розповідала велика собака своєму маленькому цуценятку.
5.Запропонуйте дитині зібрати букет з кленового листя . Запитайте якого кольору листочки, на що вони схожі.
6.Набір розвивальних завдань. Картка № 13
Вихователі: Скідан В. М., Ніколаєнко І. А.