12.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Куди ведуть дороги” підтема “Три дороги- три шляхи”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти!.
.Запропонуйте малюку відгадати загадки.
Не гуде і не летить,
Жук по вулиці біжить,
Оченята у жука –
Два блискучих вогника.
(автомобіль)
Що за диво, диво дивне:
На колесах цей будинок,
Гумове взуття на нім,
А харчі його – бензин.
У середині – малята,
І дорослих там багато.
(автобус)
Він по рейках роз’їжджає,
Пасажирів не чекає,
Поспішай не зволікай,
Щоб устигнуть на…(трамвай)
На двох колесах я кочу,
Двома педалями кручу,
За руль міцний собі тримаюсь,
Уважним бути намагаюсь,
І хутко мчить мене вперед
Мій вірний друг…(велосипед)
Ця тваринка не проста:
Без копит і без хвоста.
Не гуляє, не біжить,
Серед вулиці лежить.(Зебра)
2.Приверніть увагу дитини до плакату та попросіть знайти з об’єкти (3 літака. 3 машинки,3 яблуньки. 3 будинки, 3 дорожніх знаки тощо. Чого ще буває по три?
Запитайте дітей «Якщо наш день присвячений цифрі 3, а тема «Дорога», то чого може бути 3?
(3 вишеньки на одній гілці, 3 цифри.,3 букви. 3 серії в кіно тощо). Важливо заохочувати дитину.
Правильні відповіді: 3 шляхи , 3 дороги. 3 команди, 3 способи подорожа (по землі, на воді, в повітрі. Перегляньте відеозаписи подорожей на авто, на кораблі, на літаку (з висоти пташиного польоту). ПомрІйте разом, як можливо здійснити подорожі в такій спосіб! Який фрагмент сподобався дітям найбільше? Чому? Що красивого діти помітили в кожному з фрагментів?
3.Початок гри. Оскільки наш день присвячений трьом шляхам, то і команд у нас буде 3. Для того, щоб визначитись треба провести жеребкування.Визначаємо напрямок руху і тривалість подорожі (вихідні). Далі кожна команда починає збори та виготовлення транспорту.Кожній команді треба визначитись, що може знадобитись,скільки і які речі необхідно брати із собою (пригадуємо речі першої необхідносто).
4.Дидактична гра „Добре чи погано?”
Діти розглядають сюжетні картинки з різними ситуаціями на дорозі або в транспорті, та мають зробити висновки добре це чи погано, обгрунтовуючи свою відповідь.
5.Набір развивальних завдань Картка № 100.
Вихователь Валентина СКІДАН.