15.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “На човні морями-океанами” підтема “Марина – домівка кораблів”

1. Запропонуйте дітям ритуал початку нового дня провести таким способом: Сьогодні я буду капітаном корабля. У подорож  я хочу запросити…, тому що… А кого у подорож запросиш ти? Запропонуйте дітям знайти предмети у кімнаті, які пов’язані з морем або кораблем. Попросіть дітей пояснити свій вибір. Розгляньте морські краєвиди (фото, картини, слайди презентації або відео), по милуйтеся красою моря.

2. Хай дітей розкажуть, хто вміє плавати, ниряти, хто купається в морі, хто плавав на кораблі, хто вміє в’язати морський вузол. Попросіть дітей поділитися власними спостереженнями та переживаннями пов’язаними з морем та кораблями (хто боїться плавати, кому подобаються хвилі на морі, хто ходив на поромі, хто їздив на річковому трамваї). 

3. Роздивіться колаж (або слайд презентації) з кораблів різних видів (лайнери, риболовецькі трейлери, танкери, сухогрузи, яхти, буксери, підводні човни, батискаф). Запропонуйте дітям визначити для чого потрібні певні види кораблів (закріпіть знання): ловити рибу я буду на…; відправлю у кругосвітню подорож на…; занурюсь на глибину на…; транспортувати бензин потрібно на…; відправитись у розважальну не далеку подорож можна на…; зерно перевести можна на…

                                             

4. Пограйте в гру: ви будете капітаном та будете віддавати накази, а діти повинні показати рухами, як їх можна виконати. Варіанти наказів: “Віддати швартові!”, “Підняти якір!”, “Повний вперед!”, “Свистати всіх наверх!”. Обговоріть, кому віддає накази капітан? Для чого? Чому вся команда корабля діє за наказом капітана?

Vector illustration cartoon of kids pirates on the ship at the sea.

5. Проведіть динамічну паузу: уявіть собі, що ви матроси і знаходитись на кораблі під час шторму, палубу хитає і ви можете впасти:

Стало палубу хитати і матросів всі гойдати.

Праву ногу притискаю, в цей час ліву розслабляю.

Ну, а потім — навпаки.

Все це роблять моряки.

6. Запропонуйте дітям побудувати з великого будівельного матеріалу корабель та організувати сюжетно-рульову гру. 

7. Набір розвивальних завдань. Картка № 115.  

 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *