15.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою “Мрії і бажання “( підтема ” Краса як мрія”).

  1. Шановні батьки, запропонуйте дитині назвати “красиві” слова– ті, якими виражаємо красу , якими називаємо красиві речі, предмети, явища( прекрасний, гарний, чудовий, гармонійний тощо).  Розкажіть про слова, які посилюють ступінь краси – ” найбільш”, ” дуже”,  та приставка ” най-” тощо. Повправляйте дитину  в утворенні нових слів з ними ( дуже гарний, найкрасивіший тощо).
  1. Проведіть бесіду” Хто створює красу?”:

– Як ти гадаєш, створювати красу можуть тільки майстри? Кожен з нас може стати творцем краси, якщо тільки захоче.

-Що треба для створення красивого навколо тебе? ( різні засоби- фарби, музичні звуки, робочі інструменти, а ще бажання, наполегливість і вміння ( малювати, писати музику, вишивати тощо).

Зверніть увагу дитини, що красу ми помічаємо у природі, в мистецьких творах( музичних, літературних, художніх та інших), нас надихає людська праця, відносини, красиві речі, все, що нас оточує.

  1. Розгляньте картини художників та запитайте , які природні явища зуміли відтворити художники ( А. Куїнджі ” Веселка”, Ван Гог ” Зоряна ніч”, Клод Моне “Поле маків”, Л. Афремов ” Дощ”).

Поцікавтесь думкою дитини , чому художники забажали відтворити мінливу природу, які почуття викликають  їх картини. З’ясуйте, чому окремі природні явища люди називають чудесами ( окремі з них відбуваються не так часто, вони вражають своїми візуальними ефектами, справляють емоційне враження). Запитайте, які ще цікавинки у природі бачила дитина і хотіла б про них розповісти ( наприклад: дощ, грозу, снігопад та ін.)

  1. Пограйте в гру ” Здогадайся з рухів”. Покажіть дитині природні явища

( снігопад, дощ, вітер, грозу тощо), дитина повинна відгадати. Потім навпаки – дитина показує, а ви відгадуєте.

  1. Організуйте художньо – творчу діяльність. Покажіть дитині картини із зображенням веселки. Порахуйте кількість кольорів в ній, викладіть веселку з кольорових стрічок на столі. Запропонуйте дитині зробити веселку у техніці аплікації з кольорових серветок: спочатку дитина накручує трубочки з серветок різних кольорів , потім приклеює їх з допомогою клею- олівця до картону так, щоб вийшло об’ємне зображення веселки. Пейзаж можна домалювати фломастерами.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *